sobota, 8 lipca 2017

IKUŚ CZEKA NA SWOJEGO CZŁOWIEKA

Wabię się Ikar ale wszyscy wołają do mnie Ikuś. Mam 6 miesięcy i mogę urosnąć do kolan. W styczniu zostałem interwencyjnie odebrany z moja mamą i rodzeństwem bo było nam zimno i nie mieliśmy co jeść. Moje trzy siostry i braciszek już dawno znalazły swoje nowe domki a ja jakoś nie mam szczęścia. Umiem już zachować czystość w pomieszczeniu w którym śpię. Lubie inne pieski, chętnie się z nimi bawię. Jestem zaszczepiony i odrobaczony. Uczę się pilnować podwórka i obszczekuję obcych ale najbardziej lubię pilnować mojej tymczasowej "pani" i najchętniej nie odstępowałbym jej na krok. Jadam wszystko, ale wolę mokrą karmę od suchej lub gotowany ryż z mięskiem. Bardzo chciałbym już mieć swój domek do pilnowania ale "pani" mi tłumaczy, że teraz są wakacje i muszę poczekać bo ludzie wyjeżdżają odpocząć i nie chcą zawracać sobie głowy takim psiakiem jak ja. Więc grzecznie czekam. Ludziki wracajcie szybko z tego urlopu!
I dzwońcie po mnie kochani 501 179 180 lub 669 681 577.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.