poniedziałek, 27 marca 2017

MAŁA EMI CZEKA NA DOM

Emi to malutka 4 miesięczna suczka, która została sama po adopcji siostry Eni a też by chciała mieć swój ukochany domek. No bo ile to można się tułać? Eni waży około 5 kg. Jest pięknie umaszczona. Taki mały psi tygrysek. Będzie drobną suczką do połowy łydki. Jest bardzo przyjacielska i kochana mimo iż nie ma za wiele z ludźmi do czynienia. Jest odrobaczona i zaszczepiona. W przyszłości przysługuje jej darmowa sterylizacja. Bardzo prosimy o udostępnianie Emi. Tam gdzie przebywa nie jest bezpieczna a i najwyższy już czas by i ją ktoś pokochał. To małe "żywe sreberko", obszczekuje obcych ale szybko można ją sobie zjednać jakimś psim smaczkiem. Ta cudna sunia zasługuje na super domek! Kto pomoże? Kto pokocha? Kto udostępni? Osoby zainteresowane adopcją Emi prosimy o kontakt tel. 501 179 180 lub 669 681 577.


WIOSENNE POZDROWIENIA OD DORKI

W wiosennym ogrodzie opiekunów Dorki panuje już pełna komitywa. Koty się bawią, Dorka wącha kwiatki. Jak widać wszystkie zwierzaki towarzyszą swoim ludziom w wiosennych porządkach. Bardzo się cieszymy z tej kocio - psiej sielanki bo początki były trudne ;-). Teraz Dorcia jest nie do poznania i mamy nadzieję, że już nie pamięta dawnych trudnych chwil. Pozdrawiamy wiosennie cudownych opiekunów😊 i życzymy dużo słonecznych dni wspólnie spędzonych w pięknym ogrodzie 😊.




sobota, 25 marca 2017

ADOPCJA LEONA

Leon to około 3 letni pies, który z umaszczenia przypomina owczarka szkockiego. Nie wiemy jak trafił do schroniska. Jest bardzo łagodny, uwielbia zabawy, kocha ludzi. W stosunku do innych psów nie przejawia agresji choć czasami jest troszkę zazdrosny. Dwa dni temu miał swój szczęśliwy dzień! Jego nowi opiekunowie wypatrzyli go w naszym ogłoszeniu w TOPie. Serdecznie dziękujemy Redaktorom TOPu, dzieki którym nasze schroniskowe psiaki docierają do większego grona osób. Kolejny psiak ma dom i to jest wspaniałe! Warto pomagać!









SOBOTNIE SPACERY W SCHRONISKU

Dziś do schroniska pojechaliśmy w sześcioosobowym składzie. Po raz kolejny była z nami Ania i po raz drugi a nie ostatni: Ewa, Natalia i Radek. Cała czwórka ma wspaniałe podejście do psiaków i one to wyczuły! Brutus już wcześniej skradł serce Ani i dziś na spacerze najwięcej czasu spędził właśnie z nią. Pogoda jak zwykle nam dopisała, chyba psiaki mają coś z tym wspólnego bo zawsze kiedy wybieramy się do schroniska mamy super aurę. Na spacer wyszło kilka boksów, psiaki pobiegały, niektóre pograły w piłkę, jeszcze inne zostały wyczesane no i oczywiście wszystkie dostały mega porcję głasków. Poznaliśmy kilku nowych mieszkańców schroniska, a z za ogrodzenia nasze spacery obserwowało stadko sarenek. Dzięki temu że byliśmy w 6 osób sporo czasu spędziliśmy też z psiakami, które nie wychodzą z boksów, staramy się je socjalizować.
Robi się coraz cieplej pogoda zachęca do przebywania na powietrzu , jeśli masz wolne kilka godzin w soboty to zapraszamy na spacery do schroniska, przyda się każda para rąk do głaskania naszych podopiecznych. Jeśli chciałbyś do Nas dołączyć czekamy na Tel. 669 681 577 ; 501 179 180.
POMAGANIE JEST NA PRAWDĘ FAJNE !😊


piątek, 24 marca 2017

INTERWENCJA W BIAŁACZOWIE

W Białaczowie po raz kolejny oszczeniła się bezdomna dzika suczka, na którą ustawialiśmy klatkę łapkę na jesieni przy Dworku Małachowskich. Opiekowaliśmy się wtedy jej dwójką szczeniąt. Znaleźliśmy im domy. Teraz jest 7 szczeniąt w wieku około 1 miesiąca. Pięć suczek i dwa pieski. Sunia obserwowała nas tylko z daleka. Gdy odjeżdżaliśmy podeszła bliżej i zabrała jedzenie. Maluchy jeszcze potrzebują mamy przez około 2 tygodnie więc dopóki nam się nie uda jej zwabić i złapać to nie możemy ich zabrać. Posesja na której przebywają nie jest ogrodzona ani zamieszkała więc nie są tam bezpieczne. Próbowaliśmy prosić o pomoc okolicznych mieszkańców ale niestety nikt z zapytanych nie wyraził chęci udzielenia jakiejkolwiek pomocy. A w sumie może wystarczyłoby zwabić sunię na podwórko a wtedy szanse na jej złapanie są o wiele większe. Niestety usłyszeliśmy tylko "nie". A to przykre bo wymagania mają wszyscy, weźcie i "coś" zróbcie, szkoda że na pomoc można liczyć wyjątkowo. Dlatego bardzo dziękujemy Pani Anecie K. z Białaczowa, która zgodziła się doglądać "psią rodzinkę" przez weekend a od poniedziałku znowu będziemy próbować. Gdyby ktoś jeszcze z mieszkańców chciał pomóc lub miał pomysł na odłowienie suni prosimy o kontakt tel. 501 179 180. Trzymajcie kciuki!

POŻYTECZNA INSPIRACJA

Pani Danusia W., która wspiera nasze stowarzyszenie w różny sposób obejrzała w internecie filmik jak zrobić posłanie ze starego swetra. Filmik tak ją zainspirował, że uszyła własnoręcznie cztery bardzo fajne legowiska z resztek różnych materiałów. Oczywiście wszystkie cztery podarowała nam w prezencie dla naszych bezdomniaków. Serdecznie dziękujemy Pani Danusi za fajny i bardzo przydatny podarunek. Oczywiście prosimy o więcej! I w naszym domu tymczasowym i w schronisku bardzo się przydadzą takie legowiska. Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś fajny pomysł na pomaganie to zapraszamy!

ENI ZAMIESZKAŁA POD KRAKOWEM

Eni malutka bezdomna sunia z Żarnowa, pojechała do nowego domku aż za Kraków. Moc internetu jest wielka. Serdeczne podziękowania dla Pani Beaty S. za poświęcony czas i pomoc w dotarciu do celu bo droga była daleka i skomplikowana. Wyjazd był o godz. 12.00 a powrót na 21.00. Ale warto było! 😉. Eni zamieszkała z suczką owczarka niemieckiego i dwoma kotami więc nie będzie czuć się samotnie. Koty na razie obchodzą ją z daleka i obserwują uważnie. Większa i starsza koleżanka obwąchała Eni dokładnie i chyba stwierdziła, że "może być". Eni sypia w domu i uczy się zachowywać czystość jak każdy szczeniak. Ma swoje posłanko z którego lubi korzystać. Opieki i miłości jej tu nie zabraknie. Serdecznie dziękujemy nowym opiekunom za podarowanie cudownego domku bezdomnemu maluszkowi i czekamy na dalsze wieści 😊.