środa, 16 sierpnia 2023

HIRO, HIRUŚ, HIRONEK...

 



Jestem Hiro ale możesz na mnie wołać Hiruś, Hirek, Hirunio, jak chcesz - zawsze przybiegnę, tylko zawołaj. Mam już ok 3 lata. Jak byłem młodziutki uległem wypadkowi więc brakuje mi kilku ząbków na przodzie. Mimo to pięknie się uśmiecham. Miałem też złamaną łapkę, była leczona aż w Aleksandrowie Łódzkim ale mimo to kuleję. To mi w niczym nie przeszkadza, biegam jak szalony, skaczę jak szalony, potrafię wyskoczyć z kojca. Najchętniej czas spędzam z człowiekiem lub innym psiakiem. Nic nie niszczę. Uwielbiam głaski. Jestem przełagodnym stworzeniem niestety boją się mnie i ludzie i psiaki bo taki dziwny, duży kudłacz ze mnie 💗. Czy ktoś pokocha takiego stworka? Kontakt tel. 501 179 180






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.